Указания за създаването на успешна обява


Съвети за успешна обява - Osem.bg

Здравейте приятели!

По същество:
Дори в момента да не продавате ненужни вещи, запомнете тези полезни идеи. Съветите може да ви потрябват в бъдеще. Това са универсални правила, които могат да бъдат използвани не само при продажбата на нови и употребявани вещи. Например, искам да продам една детска блуза и затова сега заедно с Вас стъпка по стъпка и с конкретни примери ще Ви покажа как се прави това. Да започваме с публикуване на обявата.
Влизаме в сайта и натискаме „". Първа стъпка, разбира се, е заглавието, след като вече сме избрали Категория и Подкатегория.

Заглавие - кратко и конкретно до 60 символа

Заглавието може веднага да продаде стоката Ви, както и трябва да заинтригува потенциалния купувач, за да може от множеството обяви клиентът да избере точно Вашата. Най-лесният начин да постигнете това е с кратко и точно описание на заглавието, още по-добре е да добавите накрая:

  • „Изключително удобни"
  • „Невредим" прилагателно - не са развалени или наранени
  • „Съвършен" прилагателно - без никакви части липсват , повредени или ограбени
  • „Непокътнат" прилагателно - без вреди, повредени или липсват каквито и да било части, като резултат от нещо, което се е случило
  • „Несломен" прилагателно - не е счупена или повредена
  • „Цяло" прилагателно - не е разделен или счупен
  • „Добре е " прилагателно - не са повредени или развалени по никакъв начин и все още могат да бъдат използвани
  • „Неопетнен" прилагателно - не се развалят, особено от ситуация, която би могла да причини щети
  • „Невредим" прилагателно - не е пострадал от нещо, което се е случило
  • „Добре запазен" прилагателно - в добро състояние за възрастта си
  • „Като нов" фраза - нещо, което е като ново, и е в изключително добро състояние , въпреки че не е ново
  • „В отлично състояние" или нещо подобно.

„Емоционалното описание"

Описанието е задължително да е емоционално. Емоциите продават! Опишете историята, която Ви свързва със стоката: как сте се сдобили с нея, кой е произвел, колко е ценна или нещо подобно. Опитайте се да споменете някакви подробности, например аз имах проблем и производителите ми я смениха. Написано е в описанието. Изброявайте допълнителни характеристики със свои думи.

„Причина/ните за продажбата"

Никога не пишете, че стоката се е счупила или искате да се отървете от ненужен боклук. Винаги пишете адекватна причина. Например, че вече не Ви трябва, че сте купили по-нов модел или че са Ви го подарили, а Вие нямате нужда от него и т.н.

„Снимките"

Кратки правила за снимките:

  • Винаги снимай на естествена, дневна светлина.
  • Прави снимките си сутрин - тогава светлината е най-добра.
  • Не оставяй дрехите да висят небрежно по закачалките.
  • Не използвай светкавицата, докато снимаш.
  • Винаги когато може снимай на ясен фон, за да може да изпъкне продукта.
  • Не използвай размазани снимки. Използвайки снимки извън фокус, отблъскваш купувача. Стреми се да снимаш ясно - може да отнеме няколко опита, но ще си заслужава!
  • Не използвай водни знаци.
Снимките могат да бъдат професионални, от сайта на производителя или Ваши любителски снимки дари от телефон. По-добре е да използвате втория вариант и да направите свои снимки, тъй като това предизвиква повече доверие към Вас като продавач. Реалните снимки продават!! Прикачете до 12 снимки. Сега прикачете основната снимка и допълнителните снимки. Изчакате снимките да се заредят като след това може да ги пренаредите.

„Сравнение с нов продукт"

Трябва да сравните стоката, която предлагате с това, което в момента се предлага на пазара, и по-точно с новите модели. Подчертайте разликата в цената, която спестява купувачът. Добре е да се изписва пълното име на модела, за да могат хората, ако търсят по това име, да намерят обявата. След това напишете, че нова струва 80 лева, и те ще спестят примерно 70 лева.

„Премия"

Посочете допълнително, награда, бонус към продукта, който продавате. Това може и да не е свързан със стоката, която предлагате, но ще бъде допълнителен стимул купувачът да купи продукта точно от Вас.

„Подтикване към действие"

Внушение чрез текст > визуален интерес посредством графика> призив към действие> насока за крайна дестинация (поръчка/заявка на услуга)
Напишете, че за да купят стоката, трябва да се свържат с Вас по телефона или да Ви пишат лично съобщение. Разбира се, всеки ще разбере как да се свърже са Вас, но това по-скоро действа на психологическо равнище.

И още един важен момент. Когато си уговаряте среща за покупка на стоката, то уговаряйте всички срещи за едно и също време, за да видят хората, че не само те се интересуват от стоката, а имат и конкуренция. Това не винаги може да се случи, но е вариант който не трябва да пропускате!

Причини да „Извикайте всички по едно и също време"
Купувачите ще имат допълнителна мотивация да купят продукта, който предлагате.
Проверете текста на обявата, за да се уверите, че всичко е точно и публикувате обявата. След това Вашата обява се появява веднага на сайта.

Изпробвайте още сега да продадете нещо по тази стъпки, даже ако нямате нищо за продаване, вземете назаем нещо от приятели, и не заради парите, а просто да видите как работят тези правила.

Споделяйте с Ваши приятели!