Бизнес оператор в Call Center ПЛОВДИВ Лична
преди 1 година - Работа - Пловдив - 120 прегледи Регион: Пловдив
Заплата: --
Присъединете се към екипа за продажби на ImportAlliance!
Кои сме ние?
ImportAlliance е международна компания, която работи на три континента
в повече от седем държави.
Нашата компания е официален дистрибутор на японско масажно оборудване,
сертифицирано от Evsorpe. Продуктите са създадени в съответствие с тенденциите на
съвременните технологии, като се използват висококачествени материали.
Уникалната технология на производство поставя компанията на челно място в този
сегмент.
Компанията търси да назначи:
Бизнес оператор в Call Center❗️
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
•Уговаряне на срещи според зададен график – без елементи на продажби;
•Въвеждане на данни в информационни системи;
•Постигане на ежедневни цели;
•Отчитане на работата ви;
•Поддържане на корпоративния имидж на компанията.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
•Отлично владеене на български език;
•Основна компютърна грамотност и технически умения;
•Много добри комуникативни умения;
•Позицията е подходяща за студенти;
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
•Печалба от 1600 до 2000 лв. чисто;
•Ваучери за храна за служителите;
•Въвеждащо интерактивно теоретическо и практическо обучение за сметка на компанията;
•Възможност за кариерно израстване и развитие на бизнес умения;
•Трудов договор
•Гъвкаво работно време
Работното място е в Пловдив, а предлаганата работа не може да се извършва дистанционно.
concordsalebulgaria@gmail.com
Кои сме ние?
ImportAlliance е международна компания, която работи на три континента
в повече от седем държави.
Нашата компания е официален дистрибутор на японско масажно оборудване,
сертифицирано от Evsorpe. Продуктите са създадени в съответствие с тенденциите на
съвременните технологии, като се използват висококачествени материали.
Уникалната технология на производство поставя компанията на челно място в този
сегмент.
Компанията търси да назначи:
Бизнес оператор в Call Center❗️
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
•Уговаряне на срещи според зададен график – без елементи на продажби;
•Въвеждане на данни в информационни системи;
•Постигане на ежедневни цели;
•Отчитане на работата ви;
•Поддържане на корпоративния имидж на компанията.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ДЛЪЖНОСТТА:
•Отлично владеене на български език;
•Основна компютърна грамотност и технически умения;
•Много добри комуникативни умения;
•Позицията е подходяща за студенти;
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
•Печалба от 1600 до 2000 лв. чисто;
•Ваучери за храна за служителите;
•Въвеждащо интерактивно теоретическо и практическо обучение за сметка на компанията;
•Възможност за кариерно израстване и развитие на бизнес умения;
•Трудов договор
•Гъвкаво работно време
Работното място е в Пловдив, а предлаганата работа не може да се извършва дистанционно.
concordsalebulgaria@gmail.com
Особености
Особености:
Подходяща за пенсионери
Подходяща за студенти
Договор Трудов договор
Фирма / Обект ImportAlliance
Населено място u041fu043bu043eu0432u0434u0438u0432
Фирми / Агенции Фирма / Организация
Вид работа:
Постоянна работа
Пълно работно време
Непълно работно време